We are the best! 1E is the BEST!
 
首頁日曆相冊常見問題搜尋會員列表會員群組會員註冊登入

分享 | 
 

 高清班相 by thick (n)

上一篇主題 下一篇主題 向下 
前往頁面 : 上一頁  1, 2, 3, 4, 5, 6  下一步

上唔上到
上到
20%
 20% [ 3 ]
上唔到
80%
 80% [ 12 ]
總投票數 : 15
 

發表人內容
張tungtung;)
BB級
BB級
avatar


發表主題: 回復: 高清班相 by thick (n)   周六 8月 15, 2009 6:22 pm

我都講左好多次laa`
我---系---睇---吾---過---眼---咋.!
ok?
呢d都系人之常情.
見到有人比人哈..
無理由吾幫的..對不?
吾好又攞咩街邊d啊婆冇3著黎駁我.
文明人吾該吾好用呢d黎相題"炳"論.
回頂端 向下
檢視會員個人資料
維他奶
銀級
銀級
avatar


發表主題: 回復: 高清班相 by thick (n)   周六 8月 15, 2009 6:49 pm

張tungtung;) 寫到:
我都講左好多次laa`
我---系---睇---吾---過---眼---咋.!
ok?
呢d都系人之常情.
見到有人比人哈..
無理由吾幫的..對不?
吾好又攞咩街邊d啊婆冇3著黎駁我.
文明人吾該吾好用呢d黎相題"炳"論.

心態還心態
講真果句
你出到街真係唔好咁講
因為一個人你看唔穿佢既品德架
-,- 這是現今社會
唔係你同我話改變就改變
物質上既野 例如交通
可以變
但人性 心理等就好難變

舉個例
在香港,你在街上大叫一聲「嘩」
之後望上天
一定好多人跟住你望
但外國,唔會架
你點嘩點叫
無搞到佢佢唔會理你

呢個係一個文化 一個社會風氣
呢方面要改變就唔係「機會」咁簡單了
p.s. 港男港女都係咁產生
回頂端 向下
檢視會員個人資料
Хонгконг
鑽石級
鑽石級
avatar


發表主題: 回復: 高清班相 by thick (n)   周六 8月 15, 2009 7:24 pm

張tungtung;) 寫到:
我都講左好多次laa`
我---系---睇---吾---過---眼---咋.!
ok?
呢d都系人之常情.
見到有人比人哈..
無理由吾幫的..對不?
吾好又攞咩街邊d啊婆冇3著黎駁我.
文明人吾該吾好用呢d黎相題"炳"論.
你其實可以去理大把嘢,
你理哂所有嘢,
好聽係關心周圍,
難聽係多管閒事......
回頂端 向下
檢視會員個人資料
火星人之妹x良家婦女
銅級
銅級
avatar


發表主題: 回復: 高清班相 by thick (n)   周一 8月 17, 2009 3:15 pm

唉~那人還沒有回答我的問題,也沒再來訪班壇...無奈 confused
回頂端 向下
檢視會員個人資料
張tungtung;)
BB級
BB級
avatar


發表主題: 回復: 高清班相 by thick (n)   周二 8月 18, 2009 6:31 pm

火星人之妹x良家婦女 寫到:
唉~那人還沒有回答我的問題,也沒再來訪班壇...無奈 confused

你系指我!?
回頂端 向下
檢視會員個人資料
Ch!nG
銅級
銅級
avatar


發表主題: 回復: 高清班相 by thick (n)   周二 8月 18, 2009 6:38 pm

張tungtung;) 寫到:
我都講左好多次laa`
我---系---睇---吾---過---眼---咋.!
ok?
呢d都系人之常情.
見到有人比人哈..
無理由吾幫的..對不?
吾好又攞咩街邊d啊婆冇3著黎駁我.
文明人吾該吾好用呢d黎相題"炳"論.

我會告佢,,,
回頂端 向下
檢視會員個人資料
folloWⅠΝG
銀級
銀級
avatar


發表主題: 回復: 高清班相 by thick (n)   周二 8月 18, 2009 9:56 pm

張tungtung;) 寫到:
火星人之妹x良家婦女 寫到:
唉~那人還沒有回答我的問題,也沒再來訪班壇...無奈 confused

你系指我!?
很明顯的,上面嗰位真正ge自己人-阿芬,喺到講緊一個自稱10歲ge外人。
回頂端 向下
檢視會員個人資料
張tungtung;)
BB級
BB級
avatar


發表主題: 回復: 高清班相 by thick (n)   周三 8月 19, 2009 5:21 pm

甘姐吾系我啦.^^
回頂端 向下
檢視會員個人資料
*Rein*

avatar


發表主題: 回復: 高清班相 by thick (n)   周四 8月 20, 2009 1:10 am

告甚麼?我又沒有說粗口
回頂端 向下
檢視會員個人資料
迪倫.布朗
神級
神級
avatar


發表主題: 回復: 高清班相 by thick (n)   周四 8月 20, 2009 10:40 am

*Rein* 寫到:
告甚麼?我又沒有說粗口
又唔係告你...
回頂端 向下
檢視會員個人資料
火星人之妹x良家婦女
銅級
銅級
avatar


發表主題: 回復: 高清班相 by thick (n)   周四 8月 20, 2009 11:05 am

*Rein* 寫到:
告甚麼?我又沒有說粗口

請回答我那個封塵已久的問題--你究竟是否陳厚元的妹妹?

你將年齡改成2008也是同一答案:2+0+0+8=10~
回頂端 向下
檢視會員個人資料
維他奶
銀級
銀級
avatar


發表主題: 回復: 高清班相 by thick (n)   周四 8月 20, 2009 2:35 pm

*Rein* 寫到:
告甚麼?我又沒有說粗口

搭錯線呀你小姐
佢話個呀婆呀
你又係唔知頭唔知路就爆句野出泥
回頂端 向下
檢視會員個人資料
張tungtung;)
BB級
BB級
avatar


發表主題: 回復: 高清班相 by thick (n)   周四 8月 20, 2009 4:47 pm

愈黎愈好笑.
佢系陳厚元個妹又如何?
吾系又如何?
為了1個人的身份嘈.真的無聊啊.><
回頂端 向下
檢視會員個人資料
火星人之妹x良家婦女
銅級
銅級
avatar


發表主題: 回復: 高清班相 by thick (n)   周五 8月 21, 2009 4:06 pm

張tungtung;) 寫到:
愈黎愈好笑.
佢系陳厚元個妹又如何?
吾系又如何?
為了1個人的身份嘈.真的無聊啊.><

這也對呢,反正那人也不肯答(這問題為得個知字啫~)
回頂端 向下
檢視會員個人資料
39. [[-Soledad】
白金級
白金級
avatar


發表主題: 回復: 高清班相 by thick (n)   周五 8月 21, 2009 5:40 pm

張tungtung;) 寫到:
愈黎愈好笑.
佢系陳厚元個妹又如何?
吾系又如何?
為了1個人的身份嘈.真的無聊啊.><
那你是不是不允許我們無聊啊..!?
回頂端 向下
檢視會員個人資料
Хонгконг
鑽石級
鑽石級
avatar


發表主題: 回復: 高清班相 by thick (n)   周五 8月 21, 2009 6:45 pm

-strawberry'*﹏ 寫到:
張tungtung;) 寫到:
愈黎愈好笑.
佢系陳厚元個妹又如何?
吾系又如何?
為了1個人的身份嘈.真的無聊啊.><
那你是不是不允許我們無聊啊..!?
仲要係個三唔識七嘅外人喺度依牙鬆槓......
回頂端 向下
檢視會員個人資料
張tungtung;)
BB級
BB級
avatar


發表主題: 回復: 高清班相 by thick (n)   周五 8月 21, 2009 7:56 pm

發表意見冇罪咖WO`
無聊的你們.呵呵.
回頂端 向下
檢視會員個人資料
唯愛...腦殘
金級
金級
avatar


發表主題: 回復: 高清班相 by thick (n)   周五 8月 21, 2009 9:26 pm

唔知邊個無聊囉..無聊到去人地個班壇度留言...

(題外話:你應該係讀屯門間梁銶琚架係咪?)<--好奇問下..我都係估..
回頂端 向下
檢視會員個人資料
Wing
金級
金級
avatar


發表主題: 回復: 高清班相 by thick (n)   周六 8月 22, 2009 12:54 pm

有人無聊...到無聊人的班壇留無聊的言...

不過不用怕, 無聊是沒罪的哦,

我只當她是找不到台階下而已,

企圖以寡敵眾,

為自己拾回點面子,,

可惜啊,, 失敗了...
回頂端 向下
檢視會員個人資料
Хонгконг
鑽石級
鑽石級
avatar


發表主題: 回復: 高清班相 by thick (n)   周六 8月 22, 2009 1:33 pm

張tungtung;) 寫到:
發表意見冇罪咖WO`
無聊的你們.呵呵.
發表意見冇罪喎,
更無聊嘅你,哼!
回頂端 向下
檢視會員個人資料
folloWⅠΝG
銀級
銀級
avatar


發表主題: 回復: 高清班相 by thick (n)   周六 8月 22, 2009 2:04 pm

Wing 寫到:
有人無聊...到無聊人的班壇留無聊的言...

不過不用怕, 無聊是沒罪的哦,

我只當她是找不到台階下而已,

企圖以寡敵眾,

為自己拾回點面子,,

可惜啊,, 失敗了...
right!
佢喺無聊東西區ge po咪就係最佳ge例子囉,
不憤被人串又唔知點罵番人,
咪亂咁罵人嚟掩飾囉...
"可惜啊,, 失敗了..."
回頂端 向下
檢視會員個人資料
火星人之妹x良家婦女
銅級
銅級
avatar


發表主題: 回復: 高清班相 by thick (n)   周一 8月 24, 2009 10:38 am

火星人之妹x良家婦女 寫到:
張tungtung;) 寫到:
愈黎愈好笑.
佢系陳厚元個妹又如何?
吾系又如何?
為了1個人的身份嘈.真的無聊啊.><

這也對呢,反正那人也不肯答(這問題為得個知字啫~)

其實此問題純綷好奇,之前陳厚元在project時講過他的妹妹~ cyclops
回頂端 向下
檢視會員個人資料
♥ぶっかけ♥
BB級
BB級
avatar


發表主題: 高清班相 by thick (n)   周三 8月 26, 2009 3:45 pm

Hello 張tung tung ! Surprised Surprised Surprised Surprised Surprised


你係邊個啊?
回頂端 向下
檢視會員個人資料
張tungtung;)
BB級
BB級
avatar


發表主題: 回復: 高清班相 by thick (n)   周六 8月 29, 2009 1:13 pm

唔知邊個最無聊呢.
心照啦呢d野..系咪!?
我系邊個吾關你事la小妹妹.
回頂端 向下
檢視會員個人資料
迪倫.布朗
神級
神級
avatar


發表主題: 回復: 高清班相 by thick (n)   周六 8月 29, 2009 1:16 pm

張tungtung;) 寫到:
唔知邊個最無聊呢.
心照啦呢d野..系咪!?
我系邊個吾關你事la小妹妹.
佢唔係女仔......
回頂端 向下
檢視會員個人資料
 
高清班相 by thick (n)
上一篇主題 下一篇主題 回頂端 
3頁(共6頁)前往頁面 : 上一頁  1, 2, 3, 4, 5, 6  下一步

這個論壇的權限:無法 在這個版面回復文章
hyk1E :: 論壇 :: Chatting區-
前往: